نوین

نوین


باز دوباره هواي دلم گرفته هوايلم آلوده شده، با تمام وجود سياهي تمام وجودم را فرا گرفته ، كاش مي توانستم خود را سبك كنم .به فكر فرو مي روم كسي جز خدا به صداي دل من گوش فرا نداد . كنجي بر مي گزينم وكاغذ كاهي را در دست مي گيرم وتند تند شروع به نوشتن مي نمايم.

آه چقدر خوشحالم كه كه حرف دلم بازگو شد

احساس خوبي دارم

شما هم امتحان كنيد.....

اگر من يك روح بودم مي توانستم به تمام نقاط سفر نمايم....

اينك من يك روحم كه از قلم جدا شده وشروع به سير وسفر مي نماييم .تمام شادي مال من است.با من هم سفر شو.

تمام دنيا از ديد قلم به نمايش در مي آيد.....

منتظر نظرات وروح رها شده روياي شما مي مانيم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com